Pagina

Aan - en afmelden Scouting Lambertus Reuver

Lijkt het jou (of uw kind) ook tof om lid te worden van Scouting Reuver?

Aanmelden

Binnen Scouting Lambertus Reuver zijn er verschillende speltakken waarin kinderen en jongeren uit één leeftijdsgroep hun spel spelen. De speltakken zijn:

• Lambaerkes ( jongens 7-10 jaar)
  • Kebouters ( meisjes 7-10 jaar)
  • Verkenners ( jongens 11-14 jaar)
  • Gidsen ( meisjes 11-14 jaar)
  • Rowans ( jongens 14-16 jaar)
  • Sherpa's ( meisjes 14-16 jaar)
  • Blauwe Vogels ( gemengde leeftijdsgroep gericht op mensen met een lichamelijk en/of verstandelijke handicap)

Meer informatie vindt u onder het kopje "informatie".

Iedereen is van harte welkom om te komen proefdraaien bij Scouting Lambertus Reuver.

Via https://scoutinglambertusreuver.nl/contact kunt u een afspraak maken met de desbetreffende speltak. Vermeld naam en leeftijd en u zult binnen enkele dagen een reactie van ons ontvangen.

▪ Per deelnemend jeugdlid is de contributie € 60,00 ( per jaar )

▪ De contributie wordt per half jaar € 30,00 vooraf geïnd in de maanden november en mei.

Afmelden

Neem contact op met ledenadministratie@scoutinglambertusreuver.nl om uw zoon/dochter af te melden. Vermeld in de mail:

• Naam
  • Speltak
  • Beweegreden afmelding
  • Datum uitschrijving

▪ Bij tussentijdse opzegging van het lidmaatschap wordt niet overgegaan tot restitutie van het contributiebedrag