Kampdag en start groepen in nieuwe scoutingseizoen 22-06-2020

We gaan weer starten!

Aanpassingen in de maatregelen volgen elkaar in snel tempo op. Inmiddels zijn de scholen weer volledig geopend en zijn er voor verenigingen weer meer mogelijkheden. We vinden als scouting dat we weer verantwoord verdere stappen kunnen zetten. Waarbij we natuurlijk ook rekening houden met de inzet van onze stafleden.

Op 19 juli organiseren we daarom een toffe kampdag voor alle jeugdleden. Zet deze datum alvast in jullie agenda, meer informatie over tijdstip, locatie en richtlijnen ontvangen jullie zo snel als mogelijk.

Vanaf week 36 (31 augustus tot en met 4 september) zullen we weer opstarten met de gebruikelijke groepsbijeenkomsten. Informatie over de randvoorwaarden bij deze groepsbijeenkomsten worden in augustus opgesteld op basis van de inzichten van dat moment. De stafleden van de Blauwe Vogels zullen binnenkort nog contact opnemen met de ouders over de opstart van deze speltak. Dit omdat een definitieve start van deze groep afhankelijk is van meerdere factoren die op dit moment nog onzeker zijn.

Jullie ontvangen dus nog;

- een brief met meer informatie over de kampdag

- een brief over de regels die gelden bij de opstart van de groepen

Aan u, als ouders/verzorgers willen we vragen om de bovenstaande informatie met uw scout te bespreken. Mochten er nog vragen zijn dan kunt u bij de teamleider van uw eigen speltak terecht.

Geplaatst door:Eline Dorssers