Meiden open dag bij Scouting Lambertus Reuver 22-09-2019

Wil jij samen met je vriendinnen een toffe dag beleven? En ben jij tussen de 6 en 16 jaar? Neem je vriendinnen en klasgenoten mee en kom naar onze open dag op 6 oktober.

Programma

Op 6 oktober zorgen wij ervoor dat jij een toffe dag kunt beleven van 11:00 tot 18:00. Op het terrein van Scouting Lambertus zullen gedurende de hele dag een aantal kleine activiteiten aangeboden worden. Aan deze activiteiten kun je zolang en zo vaak deelnemen als jij maar wilt. Zo leer je alleen of samen met je vriendinnen hoe je veilig vuur kunt maken. Kun je je vriendinnen uitdagen voor een potje mega twister of spijkerbroekhangen. En kun je jouw behendigheid testen op ons hindernisparcours. Dit zijn enkele voorbeelden van activiteiten die wij 6 oktober aanbieden.

Naast deze kleine activiteiten organiseren wij 3 grote activiteiten. Wil jij er zeker van zijn dat je kunt meedoen met deze activiteiten? Meld je nu aan!

Op de dag zelf is er ook nog de mogelijkheid tot aanmelden maar vol=vol. Wil je met alle 3 de activiteiten meedoen? Dat is geen probleem.

Grote activiteiten

12:30 levend stratego

14:30 6-kamp

16:30 survival

Eten en drinken

Op het terrein bieden we geen eten aan, dus wanneer jij de hele dag blijft is het handig als je zelf iets te eten of drinken meeneemt. We hebben de hele dag voldoende ranja beschikbaar.

Alles op een rij

-        Meiden open dag Scouting Lambertus

-        6 oktober van 11:00 tot 18:00

-        Kapellerweg 14

-        Gratis toegang

-        Inloop gedurende de hele dag

-        Zelf zorgen voor eten

Aanmelden

Wil jij zeker zijn van een plek bij 1 of misschien wel alle 3 de activiteiten dan kun jij of je ouders je aanmelden via mail. Stuur een mail naar gidsen@scoutinglambertusreuver.nl. Vermeld bij onderwerp meiden open dag en zet in de mail de activiteit(en), je naam en je leeftijd.

Tip

Doe oude kleding aan!