Wij gaan weer open! 08-03-2021

De fysieke groepsbijeenkomsten gaan weer starten

Vanaf 8 maart gaan we weer opstarten met fysieke groepsbijeenkomsten.

Gezien de nog steeds geldende maatregelen zullen wij met maximaal 1 speltak per avond groep draaien. Hiervoor zijn enkele organisatorische aanpassingen nodig. Niet alle speltakken zullen daarom openen op het reguliere moment. Desbetreffende groepen zijn hierover geïnformeerd.

Verder gelden onderstaande maatregelen:

• We zien de scouts graag naar scouting komen, mocht de scout niet in de gelegenheid zijn om naar de groepsavond te komen dan meldt u uw kind af volgens de reguliere afspraken van despeltak.
  • Scout zelf, of iemand anders thuis, positief getest? Kom niet naar Scouting en volg de aanwijzingen van de GGD. Als je weer helemaal beter bent kun je weer naar Scouting. Heb je verkoudheidsklachten of ben je ziek, blijf dan thuis.
  • Op vakantie of op reis geweest in een land met een oranje reis advies? Ga 10 dagen in quarantaine en kom niet naar Scouting. Oók als je op het vliegveld getest bent.
  • De scoutingactiviteiten zullen uitsluitend buiten plaatsvinden. Laat uw kind thuis naar het toilet gaan en zorg voor gepaste kleding, houdt rekening met het weer.
  • Bij regenweer zal de teamleider jullie informeren over het wel/niet doorgaan van de groepsavond.
  • Laat uw kind voor en na de groepsavond thuis de handen wassen.
  • Brengen kan vanaf ongeveer 10 minuten voor aanvang van de groep. De scouts lopen zelf het terrein op. Maak waar nodig afspraken zodat jeugdleden zelfstandig kunnen komen. Bij het ophalen van de kinderen wachten ouders buiten de poort en houden afstand van elkaar

We zorgen samen voor een veilige omgeving zodat de scouts samen kunnen spelen.We zijn er klaar voor en hebben er zin in!

Staf- en bestuursleden van Scouting Lambertus Reuver

Geplaatst door:Eline Dorssers